Van Nieuwenhoven, C., Grégoire, J. Noël, M.-P. (2001). TEDI-MATH: Test Diagnostique des Compétences de Base en Mathématiques (ad. it.: a cura di L. Girelli, M. Bizzarro, H. Krinzinger & K. Willmes. 2015, Firenze: Giunti O.S. Organizzazioni Speciali).
Kaufmann, L., Nuerk, H.-C., Graf, M., Krinzinger, H., Delazer, M. & Willmes, K. (2010). TEDI-MATH: Test zur Erfassung numerisch-rechnerischer Fertigkeiten vom Kindergarten bis zur 3. Klasse. Bern: Huber Verlag.
Klein, H. (2021). Exact number representations in first and second language. In: A. Fritz, E. Gürsoy, M. Herzog (Hrsg.), Diversity Dimensions in Mathematics and Language Learning - Perspectives on Culture, Education and Multilingualism (p. 183-199). DaZ-Forschung Band 24. Berlin, Boston: Walter de Gruyter GmbH. doi.org/10.1515/9783110661941
Dowker, A., Ashcraft, M., & Krinzinger, H. (2012). Editorial. The Development of attitudes and emotions related to mathematics. Child Development Research, doi.org/10.1155/2012/238435.